Regulamin – obowiązuje od dnia 11.02.2025
- Niniejszy regulamin (dalej jako Regulamin) określa warunki świadczenia na rzecz osób fizycznych usługi rezerwacji wizyty do placówki za pośrednictwem sieci internetowej (zwany dalej systemem).
- Osoby fizyczne dokonujące za pośrednictwem systemu rezerwacji wizyty do placówki będą w dalszej części Regulaminu nazywane klientami.
- System umożliwia dokonywanie rezerwacji wizyty do placówki oraz dokonywania płatności za umówione wizyty z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usługi odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- System rezerwacji jest dla klienta bezpłatny. Realizacja rezerwacji wizyty w placówce może się jednak wiązać z obowiązkiem opłacania całości lub części należności za wizytę, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem w placówce. Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem rezerwacji o jej całkowitym koszcie.
- System rezerwacji jest dostępny dla klientów 7 dni w tygodniu, 24 godzin na dobę.
- Dokonanie przez klienta rezerwacji wizyty on-line oznacza deklarację zamiaru odbycia wizyty u wybranego specjalisty. Warunkiem odbycia wizyty jest realizacja płatności w placówce stacjonarnej lub poprzez płatności elektroniczne.
- Płatności elektroniczne dokonywane są przez pacjenta z góry za pośrednictwem serwisu płatności online Autopay S.A.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard
- Electronic Maestro
- W celu dokonania rezerwacji wizyty pacjent powinien podać następujące dane osobowe:
- imię
- nazwisko
- adres e-mail
- numer telefonu
- pesel (opcjonalnie)
- ewentualne dodatkowe dane (opcjonalnie)
- Klient jest uprawniony do rezerwacji wizyty dla osoby trzeciej. W takiej sytuacji jest on zobowiązany podać dane tej osoby określone w pkt 9 oraz opłacić wizytę zgodnie z zasadami ustalonymi przez placówkę.
- Po dokonaniu rejestracji klient otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej lub sms na podany numer telefonu wiadomość potwierdzającą rejestrację u wybranego specjalisty.
- W przypadku odwołania wizyty w terminie krótszym niż dni przed planowaną datą wizyty, zrealizowana opłata nie będzie zwracana.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest: Harmonia Ciała Gabinet Fizjoterapii Karolina Trzeciak, Nip: 886 303 30 09, ul. Bolesława Chrobrego 51, 58-300 Wałbrzych
- W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: ul. Bolesława Chrobrego 51, 58-300 Wałbrzych
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Administrator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
Polityka prywatności oraz przetwarzanie danych osobowych
Drogi Pacjencie, informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest:
Harmonia Ciała Gabinet Fizjoterapii Karolina Trzeciak, ul. Bolesława Chrobrego 51, 58-300 Wałbrzych
Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu płatności za wizytę.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pacjentów są bezpośrednio art. 9 ust. 2 lit h) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz pozostające w związku z nim przepisy krajowego prawa medycznego, w tym ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej i ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz przepisów do nich wykonawczych. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
W sprawie ochrony swoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem drogą elektroniczną pod adresem e-mail: harmoniaciala.walbrzych@gmail.com
Twoje dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub upoważnionym przez Administratora.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej lub elektronicznej przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługują następujące prawa:
- prawo do uzyskania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są Twoje dane osobowe,
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, tylko w sytuacji jeśli nie będziemy zobligowani przepisami prawa do ich przetwarzania,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane
- innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.